Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Nov 2024 11:06:18 +0200

Tere!

Lääne-Nigula Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2411002/07797 aadressile Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Palivere 
alevik, Lähtru tee 2 (Kauplus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palivere kaupluse laienduse kooskõlastamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27184593>  (menetlus nr: 
460726), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Nigula Vallavalitsus) või menetleja (MARJE HIIESALU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister